loading...
بست کلوب
آخرین ارسال های انجمن
golma بازدید : 183 شنبه 1393/04/07 نظرات (0)

من همیشه از اشتباهات کسانی درس میگیرم

که به توصیه های من عمل کردن!

.

.

هیچکس نه به خوشگلیه عکس پروفایلشه

نه به زشتیه عکس کارت ملیش

.

.

سرمربی آرژانتین یه جور میگه

با مسی همه چی امکان پذیره

که انگار مسی تن تاکه....والا

.

.

اومدم نهار بخورم دیدم یخه و باید گرمش کنم!

عاقا یباره یادم اومد ماست خیار چقدر خوشمزه هستا

.

.

یکی از رموز موندگاری رفاقت و دوستی

اینه که هرکی دنگ خودشو بده

.

.

درگیریهای ذهنیم کم کم دارن مسلح میشن

.

.

پیامک مسی بین دو نیمه بازی ایران-بوسنی به کارلوس کیروش:

دیگه چه کار کنم براتون راضی شید؟ میخواید بیام اونجام دو تام برا شما بزنم؟!

تعارف نکنیدا!

.

.

اغا نا امید نباشین ما هنوز امید داریم

در صورتی که اتوبوس بازیکنان نیجریه بره ته دره

هواپیمای بوسنیم سقوط کنه

ایران به عنوان تیم دوم در صورت نبود هیچ تیمی میره بالا

.

.

بیش از این انتظار نداشتیم

مثلا می خواستیم اول بشیم

مگه تا حالا تو فوتبال گل کاشتیم

.

.

اصن وقتي انگليس و ايتاليا حذف شن

اصن کلاس نداره ما حذف نشيم

اينجاس که شاعر ميگه خواهي نشوی رسوا هم رنگ انگليس و ايتاليا شو

.

.

احتمالا بازیکنای انگلیس و اسپانیا و ایتالیا رو میارن ماه عسل

دور هم با احسان گریه کنیم

.

.

تا تصویر حقیقی تو بازی های ایران میومد

صدای جیغ همسایه بغلیمون در میومد

.

.

آقا شنیدم زن مسی برا آشتی با مسی شرط کرده که

تا میتونه به نیجری گل بزنه تا جای یه گلی که به حقیقی زده در بیاد

.

.

انواع لایک

۱-لایک زوری

۲-لایک افتخاری

۳-لایک الکی( نخونده)

۴-لایک تزیینی که میان تو کامنت میزارن

۵-لایک به عکس پروفایل

۶-لایک از روی رودروایستی

۷-لایک به لایک متقابل

۸-لایک به پست(بسیار کمیاب)

.

.

اندکی صبر

زولبیا بامیه ” نزدیک است

.

.

ضد حال یعنی توی مهمونی مشغول غذا خوردن باشی و یک دفعه عطسه کنی و....

هیچی دیگه بقیه اش رو نمی گم تا حالتون بد نشه...!!!

.

.

من ی زندگی دیگم بیرون نت دارم!!!!

اما لامصب پسوردشو یادم رفته!!

شما نمیدونید چی بود؟

.

.

امروز یه اعلامیه رو دیوار دیدم

خدابیامرز یه جوری عکس انداخته بود و یه فیگوری گرفته بود

فکر کردم کاندید شده واسه انتخابات....

.

.

آدم توی این سایتای دانلود موزیک که میره حس میکنه رفته حفاری نفت!

باید چند کیلومتر بری پایین تا به اصل مطلب برسی . . .

.

.

مو هامو مثل علیرضا حقیقی درست کردم.....

هرکس منو میدید میگفت گاو موهاتو لیس زده!!!

.

.

تنها دختری که از ته قلبش بهم گفت دوست دارم

عروسک خواهرم بود

:))

=))))

تازه اونم باید اول میزدی تو کله اش :|

.

.

یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت

ولی برجستگی گوشیت رو حس نکنی...........

حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده

(من خودم نزدیک 100 بار این اتفاق برام افتاده و حتی فشارم داشت میوفتاد)

.

.

این استادایی روکه میگن من ننداختمت خودت افتادی رو

باید بگیری بکشیشون بعد بگی من نکشتمت خودت مردی...!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تخفیف بهترین هتل مشهد
  • دانلود اهنگ امشوشه از سندی
  • Dance, Dance and Any other
  • ایستگاه آموزش
  • M __تبادل لینک__ M
  • زیبا فیلم
  • ترول های فیسبوکی
  • خرید کارت شارژ همراه با قرعه کشی
  • گانول فیلم
  • چت فارسی
  • سایت تفریحی
  • طنز و عاشقونه و دیدنی با ما
  • linkchee لینک باکس پربازدید
  • گروه امنیتی آشیانه هک
  • آشیانه هک
  • تیشرت لاغری
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • ایران آناهیتا
  • دورود موزیک
  • رضا دیزاین
  • بن دانلود
  • میکده
  • وبسایت کوی امام
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • عاشقانه
  • تبادل کده
  • طرفداران سریال Arrow
  • درس خونا
  • اینجا همه چی درهمه
  • یوزرنیم و پسورد نود 32 آپدیت آفلاین نود
  • سامان دانلود
  • كرمان دانلود
  • دنیای نرم افزار های من
  • پیک فور یو|مرجع عکس بازیگران
  • ♥ بلاگیو ♥ Blogyyo
  • ♥ بلاگیو ♥ Blogyyo
  • یوزرنیم و پسورد نود 32
  • پایگاه اینترنتی پرستو
  • 1001 تارنما
  • سایت تفریحی فان شاد
  • تصاویرلو رفته و کمیاب از بازیگران
  • سراب دانلود
  • دبیرستانی های کنکوری
  • زیبایی اندام
  • ایران دانلود
  • بانک عکس ایرانیان
  • ** دنیای نو **
  • بهترین سایت دانلود
  • ๑۩ zïßα pïς ۩๑
  • کلبه عشق
  • سایت معین محروم
  • ir-patogh
  • فرید
  • یک پاتوق | بزرگترین پاتوق تفریحی ایرانیان
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بازی برنامه فیلم عکس موزیک
  • وبسایت تفریحی ایرانیان
  • گیتاریها | نت،آکورد و آهنگ
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • گلادیاتور
  • دانلود رایگان نرم افراز
  • به روز دانلود
  • گیگابایت دانلود
  • تفریح و سرگرمی
  • فیس بوک ایرونی
  • شیروان موب
  • ادیت جی تی آ
  • تفریح سنتر
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 282
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 16,908
  • بازدید کلی : 1,495,866
  • رتبه الکسا